Let’s do 5 things about me

Pošto je ovo must have za blogere širom planete, zašto da ne napravim ovakav tekst i ja sa svoje 34 godine? Mogu da se upišem u svetski blogerski leksikon, u nadi da ću ubuduće biti trendsetter a ne follower.
………………………………………………..
Since this post is a must-have for bloggers around the globe why wouldn’t I made this type of text being 34 years old? This way I have filled in bloggers yearbook, hopefuly next time I’ll be a trendsetter not just a follower.

  1. Ako bih mogla da biram posao iz snova, to bi bio rad u ESA ili Paranal opservatoriji u Čileu.
    Kakav uvod, šta kažete?
    Veliki sam obožavalac astronomije (tj. nauke uopšte) iako sam teleskop malo zanemarila ovih nekoliko meseci zbog posla. Još se sećam sreće kada sam sa svojim novim Skywatcher teleskopom pronašla Saturn. Na noćnim posmatranjima mi društvo pravi moj prijatelj koji je ujedno i astrofotograf jer, iskreno, nije nimalo prijatno biti sam u nekoj šumi u 2 noću. Takođe je napravio i ovih nekoliko sjajnih noćnih snimaka moje malenkosti:
    …………………………………………..
    If I can choose my dream job I would choose working in ESA (European Space Agency) or in Paranal Observatory, Chile.
    What an intro, right?
    I’m a fan of astronomy, although I had neglect it for a past few months because of my job. So first thing one needed is telescope. I still remember first time I saw Saturn thru my Skywatcher. I have great astrophotographer as a friend and I can always have company when going out with my telescope. Also he made few amazing night time photos this summer. Check them out:11894294_10153288347963025_6801472659854941537_o-copy13603755_10209097440134801_3462977158630614222_o13603634_10209097440534811_8424286804732146422_o13568939_10209097438934771_7636686451459176188_o
  1. Završila sam master studije Grafičkog inženjerstva i dizajna a u međuvremenu sam i pohađala kurs dizajna enterijera na Istituti Callegari. Svoju ljubav prema dizajnu sam usmerila na blog Smootilica gde uvek pravim male apdejtove logotipa i dizajna sajta. Takođe, satima mogu da se zanimam enterijerom na internetu ili dok prelistavam časopise.
    ………………………………………………
    I have finished graphical engineering and design during which I had a year course in interior design at Istituti Callegari. Love graphical design and love expressing it in my blog trough small updates of the site or logo. Also, can browse interior design photos and magazines for hours!
  1. Jedine knjige koje uzimam iz biblioteke su sa odeljenja naučne fantastike. Još uvek najiskrenije verujem da ću uspeti svaku da završim do kraja. Omiljene knjige su iz opusa Metro 2033/2034 Dmitrija Gluhovskog. Poslednja knjiga koju sam pročitala je “Priručnik za odbranu i zaštitu od zombija” Maksa Bruksa. Znam, znam 🙂
    ……………………………………………….
    Only books I’m taking from the library are science fiction. I’m still confident I will have time to finish every single one. Favourite books are Metro 2033/2034 by Dmitry Gluhovsky. Last book I read is “The Zombie Survival Guide” by Max Brooks.

    screen-shot-2017-01-24-at-3-00-14-pm

    Personal Instagram photo

  1. Veliki sam ljubitelj serija. Pre sam imala vremena za bindžovanje, to su bila neka vremena onako u magli, neće se ponavljati. Da nabrojim? Pa, rado. Walking Dead, GOT, Sherlock svakako standard, onda Vikings, Black Mirror, Shameless, Leftovers, The Knick, itd. Trenutno uživam uz Taboo seriju u kojoj glumi Tom Hardi.
    …………………………………………………
    Big fan of TV shows. Before I had some time for binge watching, those were the blurry times, not happening again. Of course I will name them! Walking Dead, GOT, Sherlock are just worldwide known then Vikings, Broad City, Shameless, Leftovers, The Knick, etc. Right now I have started watching Taboo with Tom Hardy.giphy.gif
  1. Kao što se vidi iz prethodnog, nemam direktan fokus ni na šta. Uvek imam širok dijapazon zanimacija i sve volim da izučim. Poslednjih nekoliko dana se zanimam  programiranjem, imam i neko prethodno znanje. Možda bih mogla za godinu dana da ponovim tekst na ovu temu i vidim da se sve nabrojano skroz promenilo. Verovatno.
    …………………………………………..
    As you saw from previous, I can’t really focus on one goal. I always have a wide variety of interest and everything is amazing to look into. Past few days I’m learning more about programming since I have some previous knowledge. So, maybe in a year I will make the same list with completely different facts. Probably.
    zimska-objava-1
5 thoughts on “Let’s do 5 things about me

  1. Ivana - Orbis Marketing says:

    Odlična ideja 🙂 Usput, imamo sličan ukus za serije i knjige, a i ljubav prema astronomiji. Na žalost, u zadnje vrijeme ni ja nemam vremena baviti se teleskopom ali nekad davno kad je bilo vremena..uživanje 🙂 Pun mi je stan knjiga o astronomiji i nebu. Usput, prekrasne fotografije. Prava umjetnost!

    Liked by 1 person

  2. Ivana - Orbis Marketing says:

    🙂 Nemam ga, u tome je problem između ostalog. Stari sam poklonila, a novi još nisam kupila iako ih proučavam na netu i već se neko vrijeme spremam na kupovinu. Ako imaš preporuku..Najviše me brine nedostatak vremena ali mislim da kad bih konačno kupila teleskop da bih barem imala razlog vratiti se proučavanju neba. To me uvijek opuštalo.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

